måndag 23 maj 2011

Dagens hybris: Fick i går årets finaste kommentar från signaturen "Lisa."

Om något helt, helt annat: av en slump hittade jag ett klipp med dig. Eller ja, slump och slump: det var ett högst medvetet försök att hitta sätt att sysselsätta mig så jag slapp skriva tenta-text. Hursom. Jag hamnade, slump eller ej, på den sida där man ser när du läser ur i din dagbok.
Jisses. Du är ju alldeles fenomenalt fantastisk! Och klok och rolig och varm och modig och.. ja, tamejtusan tok-bra på en hel massa sätt! När du läser i din dagbok kommer en våg av jamenjagvarocksåsån-känslor tillsammans med  åhvilkenroligochskönbrudduvar-
tankar.
Fick en sådan akut det-här-måste-sägas-till-dig-känsla. Så, nu är det gjort. Och till sist: jag är övertygad om att den sköna tjejen som skrev texterna är en lika skön brud nu och det är faktiskt väldigt fint att ibland, trots att jag inte känner dig, få gå in här och ta del av den braigheten.
Hej. Och tacktack! 


Men ÅHHH. Tack tack tack tack själv du underbart fina människa som tog dig tid att skriva en så himla lång och gollig kommentar! 

1 kommentar:

  1. Yay, för såna där kommentarer och du har såååå förtjänat den!

    SvaraRadera