måndag 30 maj 2011

One small step – huvudvärk för Majsan

Sitter och kollar på ett program om månlandningen ägt rum eller inte. Det är inte bara vinklat från ett håll, utan en massa teorier presenteras, sedan motbevisar någon allt, och sen säger en tredje något annat. Det är fel på skuggorna, stjärnor fattas, vind saknas, handskarna borde inte kunnat manövrera kamerorna osv. Men som sagt – allt kan förklaras. Typ.

Detta betyder att jag sitter här och bara MEN VAFFAN? för att i nästa sekund tänka JAAAHAAA, DET VAR SÅÅÅ, för att en minut senare tänka MEN VAFFAN?!? igen.
Jag är lite yr nu.

Vad säger ni om månlandningen? Sanning eller bullshit?

3 kommentarer:

  1. Sanning. (Måste jag motivera?)

    SvaraRadera
  2. MythBusters gjorde ett avsnitt om det och sen jag såg det så tror jag absolut att första månlandningen är sann! :D

    SvaraRadera
  3. Jag tror att det är bullshit...

    Varför? Är det inte otroligt konstigt att amerikanarna i åren 1969-1972 lyckades resa tur/retur til månen 6 ggr på raken, utan några som helst tekniska problem.

    Idag, i ett högteknologiskt 2011, kommer vi inte ens i närheten pga lite regnväder och ventilproblem? Challenger och Columbia lyckas inte ens med sina små fjuttiga utflykter.

    SvaraRadera