söndag 12 juni 2011

Cuteness overload!!!

11 kommentarer:

  1. Jag ser en tydlig katt/Karin-trend här...

    Men nej, det är inte våra. Men dom kan bli. Om vi vill. Och dom är så söta så man dör men... åh jag vet inte. Ansvar och sånt. Det kommer krävas asmycket jobb med att få Alfie att inte äta upp den, och jag vill inte ha jobb, jag vill ha sommarlov :)

    SvaraRadera
  2. Åååhh.. min kattlivmoder bultar ganska hårt nu! Gosismoshi!

    SvaraRadera
  3. Men åh lägg av, jag vill ha dem båda.

    Vad hände med rexen föresten? Har jag missat det?

    SvaraRadera
  4. Urf, man får ju aldrigaldrig "bara åka och titta" på kattungar. Jag har gjort det två gånger. Jag har två katter.

    SvaraRadera
  5. Sötare än jag klarar av. Får flashback till dagen då jag och sambon hämtade våra söta missar från fia-hemmets katthem. Ville adoptera samtliga katter <3

    SvaraRadera
  6. jag döör så sött!

    tiggerrr - haha, true that! min första kisse skulle jag bara kika på "för att förbereda mig för när jag ska köpa kisse om typ ett år". visst vi säger så...

    SvaraRadera
  7. Haha WORD. Åkte och kollade på kattungar bara för att sondera terrängen lite. Har numera en trettonårig freeloader allt sedan den dagen...

    SvaraRadera
  8. Men lägg av, försöker du sockerdöda mig?!

    SvaraRadera