onsdagen den 1:e juni 2011

Ett litet steg för mänskligheten – ett jättekliv för Majsans superkorta taxben

Okej, jag hatar egentligen cliffhangers men måste bara berätta att jag i dag tagit ett stort steg mot D R Ö M L I V E T. Alla som tror att det är ett hus kan sluta hoppas, men i visionen finns självklart en skånelänga med.
I hjärnan känns det typ så här: !!!!!!!!!!!!!*************!!!!!!!!!!!! och när jag bläddrar bakåt i bloggarkiven i framtiden vill jag minnas pirrkänslan i magen den här dagen som vi lite opretentiöst kan kalla "första dagen i resten av mitt liv".

Ni då? vad har ni för er så här på onsdagskvällen?

12 kommentarer:

  1. amäh halllllååå. jag blir helt prillig av nyfikenhet nu! och delar givetvis din glädje.

    SvaraRadera
  2. åhh *dör_nyfikenhetsdöden_NU*

    SvaraRadera
  3. Jag skriver en hemtenta som ska in om 2½ timme. Det är väl också på nåt vis ett steg mot mitt drömliv. Ett skräpigt steg dock.

    SvaraRadera
  4. Jag ringer 112 om du inte berättar!

    SvaraRadera
  5. Lycka till, det passar som fisken i vattnet!

    SvaraRadera
  6. Har man sagt A får man säga B. Med andra ord: berätta, nu är vi ju nyfikna!

    SvaraRadera
  7. Ni får veta så fort vissa saker går i lås. Spännande va?

    SvaraRadera
  8. Menåååååå! Berätta, din lilla teaser!

    SvaraRadera
  9. åhh vad jag håller på att spricka!

    SvaraRadera
  10. Jag håller fortfarande tummarna enligt instrux igår. De börjar bli lite blåa, men vad gör väl det. Allt för dig ponnyn!

    SvaraRadera