onsdag 15 juni 2011

Försvarstal

Nu kanske ni bara "JAHAJA, några mojitos och sen orkar inte Majsan blogga mer än två hundbilder på hela dagen minsann", men så är det faktiskt INTE kan jag säga.
I dag har jag nämligen: diskat och städat efter i går, tvättat sex maskiner tvätt och vikt fyra av dom (samma dag som tvättiden, REKORD!!!), kört Jonna till stationen, hämtat hem min ompackade fallskärmsutrustning, varit ute och tokrastat Alfie och sagt hej till roller derby-folket på Sommarscen, hämtat ut min hjälm och mina mc-stövlar som jag köpt av Linda, bokat ett mc-släp inför hämtningen av pärlan på tisdag, lagat mat, ätit – och nu sitter jag här. Sådetså.

Borde varit tröttare med tanke på gårdagens alla drinkar och öl. Och hjälp vad jag skrattade! Jonna och Emmi är fan helt underbara människor, sjukt glad att vi lyckades få till den här mojitoskvällen!

Fick för övrigt ett himla roligt sms i går, konstigt att man kan bry sig så mycket om någon man knappt känner. Fint det där med vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar