måndag 13 juni 2011

Frisür Schmisür

Alltså, den där att göra-listan, ORKA säger jag bara. Nu har jag i alla fall städat hela lägenheten, ätit mat samt vikit typ tre veckor gammal tvätt som legat utspridd över hela sovrummet. MOT SOFFAN!

Ska googla lite frisyrer tänkte jag, har frisörtid på onsdag nästa vecka, vilket är cirka två veckor för sent eftersom jag har en utväxt som skulle väcka uppmärksamhet till och med i Gdansk. Anyho, har ni tips på nån fräsig frisyr som den här gamla tanten skulle kunna sporta i sommar? Hit me!

Edit: Eller ge mig adressen till en sån där sida där man kan stoppa in sitt eget ansikte och låtsasprova frisyrer, jag hittar ingen bra!

3 kommentarer:

  1. Åh, så du har gått och blivit komiker på gamla dar?

    (Fast, hmmmm.... lila...?)

    SvaraRadera
  2. jag är så sjukt rolig, jag kan knappt hantera det. :)

    SvaraRadera