tisdag 7 juni 2011

JAG HAR KÖPT EN MOTORCYKEL!!!

Kolla kolla kolla, den är MIN! Ja, förutsatt att ingen bjuder över innan den 20:e när vi har möjlighet att hämta den i fukking Mönsterås. Men är det inte den finaste lille mc-karamell ni någonsin har skådat?
Och nu kanske ni bara "Men oj, Majsan, inte visste vi att du hade mc-kort?" och på det svarar jag "Nej, det har ni rätt i. Jag kan ju för fan inte ens köra moppe. Men jag får väl lära mig".

Alltså, tryck gilla på den här för bövelen, annars är ni inte mina kompisar. *megaklad hest*

12 kommentarer:

  1. Vet du, jag kom pa varfor jag tyckte att den precis ser ut som min motorcykel. Det AR min! Eller ja, min ar en Route 66, vilket ar vad Viragon hette innan typ 1990. Sa nu ar vi hoj-tvillingar!

    SvaraRadera
  2. Åh min man babblar om mc också men eftersom jag, likt du, inte ens kört moped har jag sagt nej. Men kan du kan väl jag också?

    SvaraRadera
  3. haha fan va ball!
    snygg mc!

    SvaraRadera
  4. Usch nej... Inte motorcykel Majsan. :( Inte bra. Min systers sambo sitter i rullstol pga en sådan.

    SvaraRadera
  5. haha..goo..mönsterås är inte långt bort från mig..fina väger att köra på:) jag har inte ens körkort...men nångång så...

    SvaraRadera
  6. ÅÅÅå, lova att du kör försiktigt!

    Vill inte vara så neggo egentligen (mc är sjukt snyggt), men jag har sett på nära håll hur illa det kan gå och hur oskyddad man faktiskt är på en motorcykel. Men jag är övertygad om att du är försiktig, RIGHT?

    Krams

    SvaraRadera
  7. Cinderalley: MEN JA! Så himla coolt! Jag har dock inte leopardsäte på min, får fixa det!

    Jenny Palm: Just do it som Nike skulle sagt!

    xx: Megaball. är sjukt glad!

    Sophie: Fokl sitter i rullstol för allt möjligt, har jag lyckats hoppa fallskärm i åtta år så ska jag nog kunna hålla mig hel och fin på hoj också. Hoppas jag.

    Sandra: MÅNGA fina vägar överallt här i södern tycker jag!

    Pulber: Är jätteförsiktig, lovar.

    Katta: Men LÄGG AV jag vet!

    Ms Stiffneck: Minst. Dubbelkoolers.

    SvaraRadera
  8. Jag bor i Mönsterås!
    Kanske får du syn på mig när du entrar "city".
    Ja, alltså hamnar du på gågatan så är du enligt mitt yngsta barn i STAN :)

    SvaraRadera
  9. Klart du ska köra hoj, det är helt fantastiskt kul!

    SvaraRadera
  10. Åh, störtskön! Nu blev du bara ännu coolare än du redan var innan ;)

    SvaraRadera