tisdag 28 juni 2011

K L Ä D Å N G E S T

Att jag ska på bröllop på lördag och i dag svettades mig igenom alla kedjorna i Malmö utan att hitta ETT SKIT – kan ni gissa hur mycket det stör mig? Och nej, jag kan inte ta något jag redan har i garderoben för allt är tråkigt och inte värdigt ett bröllop på en skärgårdsö med dresscoden "sommarfin".

Och nu känner jag inte brudparet så jättebra, men jag vet att alla i hela det kompisgänget är så jävla snygga jämt. Det kommer vara mycket prickar, rosetter, tatueringar och perfekta rockabillyfrisyrer. Och jag kommer vara tråkigast och fulast av ALLA. Buuhuuhuuu.

Så då vet ni det. Slut på gnälligt blogginlägg.
(Var sugen på den här från Sivletto, men ångrade mig)

5 kommentarer:

  1. Något härifrån kanske? http://www.elbastardo.se/sv/
    Är iofs lite kort om tid för leverans, men om man skriver en kommentar och fjäskar lite alt. ringer först kanske det går bra?

    SvaraRadera
  2. Ja shit. Det är ju skitjobbigt att hitta kläder till bröllop. Jag höll på i en halv evighet innan jag hittade klänningen jag ska ha på min systers bröllop. Och då hittade jag klänningen på en annan tjej på ett annat bröllop.. Jag är så lat så jag orkar fan inte ens gå ut i butiker och leta.

    SvaraRadera
  3. Du kommer inte alls att vara tradigast och fulast av alla, INTE då! Tvärtom. Har du varit inne på schock eller bad reputation? Jag tror att man kan hitta lite fina klänningar där, kanske? Hm, second hand affärer? Jag kan komma hem till dig och välja ut en outfit!

    SvaraRadera
  4. Meh, med ditt hår och dina tatueringar kommer du vara snyggast ändå!

    SvaraRadera
  5. Jag är helt övertygad om att du kommer se fantastisk ut oavsett vad du hittar i klädväg.

    SvaraRadera