torsdag 2 juni 2011

Kom igen – fråga på bara!

Jag vet, vi har en frågestund!
Ni är ju så himla många nya här, och jag tror inte att ni fattar vad ni har missat de senaste fyra åren! Men oroas icket, nu har ni chansen att fråga om allt ni inte hänger med på.
Och alla gamla läsare som redan vet allt men inte kan få nog av min fantastiska och ödmjuka personlighet, ni kan ju fråga om lite vad som helst annars vettja.

Seså, vi har ju diskuterat det här förut, att ni inte bara kan smyga in och få allt serverat men aldrig kommentera eller trycka gilla. Det håller inte.
Man skall giva och taga som Jesus eller någon annan påhittad sagofigur sa. Kom igen: shoot!

Får jag inga frågor så plockar jag fram pallen och repet, men känn ingen press.

(...evenutellt har jag kåppypejstat det här från ett gammalt blogginlägg, orka göra samma sak två gånger liksom.)

12 kommentarer:

  1. Jamen okej, i så fall vill jag veta vad det där steget mot drömlivet är som du hintade om i tidigare inlägg? He he. Kom igen rå.

    SvaraRadera
  2. Vad skrattar du åt?
    Och vad gör dig riktigt förbannad?

    PS, det här med att dra loss frågestund på en långhelg när solen skiner..:) Vänta med snaran tills tidag iaf.

    SvaraRadera
  3. När kommer det post till mig? Om ifall kanske jag uppdaterar dej med lite ny konst...

    SvaraRadera
  4. *Har du någon speciell tatuerare som du alltid går till? Vet du någon bra här runt Malmö du kan tipsa om?

    SvaraRadera
  5. Okej då. Jag är ny så det blir kanske en del knasiga frågor:

    - Om du bara fick behålla ett fritidsintresse, vilket skulle det vara och varför?
    - Skulle du kunna tatuera in Alfies namn och porträtt?
    - Kan du sy?
    - Topp 3 stand up-komiker. Rangordning frivillig.
    - Och jag vill också veta vad steget mot drömlivet innebär =)
    - En knasig bonusfråga: din inställning till tribal-tatueringar. Kan gissa på ett ungefär men vill höra din åsikt ändå.

    Vassego!

    SvaraRadera
  6. Hur kom det sig att du flyttade just till Malmö? Vem är ditt frikort?

    SvaraRadera
  7. Utbildning? Jag menar efter esteterna och snowboardgymnasiet...

    SvaraRadera
  8. Jag har inte fattat hela katthistorien: varför blev det ingen förut? Ska ni skaffa en nu?

    SvaraRadera
  9. haha, jag är sjuk i huvet för jag läser igenom vad folk har frågat här å ba: JAG VET DET! JAG KAN SVARET! he. he. berätta mer om tobbe! det är ingen fråga bara en önskan.

    SvaraRadera
  10. Om filmen om dig skulle göras, vad skulle det bli för genre? Vem skulle spela huvudroll? Biroller? Och vilken filmmusik skulle spelas?

    Om du bara fick bära en outfit resten av året, vad skulle du då ha på dig? Och om du bara fick äta en maträtt resten av året?

    PS:Jag är din fd granne, det var mig du ärvde balkongsoffan från :)

    SvaraRadera
  11. Så såg jag att någon redan frågat den frågan jag ville ställa men jag frågar ändå!

    Vet du någon bra tatuerare i Malmö alternativt skåne eftersom du har så många fina själv!

    Hur kom du in på detta med fallskärmshoppning (även fast du inte är så aktiv nu)?

    Vart i Malmö bor du ungefär? (jag är ju ingen stalker heller!).

    SvaraRadera
  12. Jag skjuter lite från höften:

    * Vad tycker du om Lund?
    * Vad tycker du om Göteborg?
    * Favoritöl?
    * Favoritfärg?
    * Vilken är den bästa dokusåpan genom tiderna, och varför?
    * Gillar du att titta på sport? (utöver roller derby asså)
    * Vad tycker du om Zlatan?
    * Kaffe eller te? (kaffe, va?)
    * Är du allergisk mot nåt?
    * Höger eller vänster?

    Adios

    SvaraRadera