torsdag 30 juni 2011

Lyx för trötta Majsan-tassar

I morgon ska jag och Hanna på Spa-pedikyr. Smaka på det ordet: SPAAAAAPEEEEDIIIIKYYYYR. Känns mycket fint och lyxigt.
Men så kollade jag lite på mina stackars tassar i dag och kände att det kanske vore en trevlig gest att liksom... förbereda lite. Ni vet, bada fotbad, ta bort gammalt nagellack, slipa bort några lager sprucken häl etc. För den stackars pedikyrmänniskans skull, så att hon inte ska tycka att jag är äcklig.

Men innan jag hann duka upp ett eget litet spa i badrummet besinnade jag mig och insåg att jag verkligen måste jobba lite med det här duktig flicka-syndromet. Vad blir nästa steg annars, klippa mig och bleka utväxten före jag går till frisören?

3 kommentarer:

  1. hoppas det blir trevligt, låter skönt med lite ompyssling :)

    SvaraRadera
  2. min mamma städar innan städerskan kommer..

    SvaraRadera
  3. Jag kände alltid ett enormt behov av att raka benen innan jag gick för att vaxa mig... =_=

    SvaraRadera