fredag 17 juni 2011

Run to the hills, run for yuor li-i-fe

Okej, Malmömilen i morgon då. DÖR. Ligger här och känner efter, typ "har jag inte lite ont i vristen? Jag skiter i det", "Den här molande huvudvärken, är den kvar i morgon så skiter jag i det", "Men åh det ska ju regna i morgon, jag skiter i det", "Jag har ju inte tränat, jag skiter i det",  osv. Aja, det är väl bara att bita i det sura äpplet och tänka på den där medaljen man får.

M
E
D
A
L
J

Skiter INTE i det alltså. Laddar med ostbågar och alkoholfri öl. *Sporty Spice*

1 kommentar:

  1. Alla vet ju att man vilar dagen innan ett lopp.. så helt rätt! Öl och så. Perfekt uppladdning. Eventuellt är det bra att vila i många dagar före också. Lite så tänker jag inför midnattsloppet. Det är långt kvar! Så tar jag ett glas vin till och får Mikael att springa till affären för att köpa choklad.

    SvaraRadera