torsdag 16 juni 2011

S to the UCK

Skulle vi kunna prata lite om det här med att jag ska springa Malmömilen på lördag och inte har varit ute och kutat sedan Dr Alban var känd? Har du något bra tips i stil med "så får du grymt flås på tre dagar" så är det läge att dela med sig nu.
Söker även svaret på frågan "VARFÖR. GÖR. JAG. ALLTID. SÅ. HÄR"?

Okej att jag faktiskt kan springa en mil utan att dö på ren viljestyrka – men innan jag vet ordet av är det den 13 augusti och jag ska springa tvåkommaen mil och DÅ MÅSTE JAG HA TRÄNAT! *tröstäter kesella med rabarber framför tv:n*

2 kommentarer:

  1. Haha tyvärr inga tips förutom att utnyttja vattenstationerna väl (jag menar, man kan gå där utan dåligt samvete! inte vill man spilla vatten över hela sig heller!)

    Ser jag dig på lördag ska jag ropa lite uppmuntrande rop åt dig!

    GO PINK PONY GO!

    SvaraRadera
  2. Haka på Kadrie och/eller mig till Bokskogen. Vi är där minst en gång i veckan, oftast två. Svårare att slinka undan om man gör det med nån annan.

    SvaraRadera