tisdag 21 juni 2011

Tisdag i full fart

Vaknade, drack kaffe, tog Tobbes hoj ner på stan och åt frukost, blev skjutsad till Hanna och Super-Taxel, åt sushi, blev hämtad och körde och fikade hos Tobbes pappa, körde till brofästet, Helena ringde så vi körde in och käkade på Möllan med henne och Karim, körde Lund-Örtofta-Eslöv-hem och nu ska jag ut och springa.

P
U
H

Alltså, vet ni hur jobbigt det är att ÅKA motorcykel? Så fort Tobbe bromsar ska jag knipa ihop knäna/låren så att han inte får min vikt i ryggen och måste hålla emot med armarna. Vet ni hur många gånger på ovan nämnda sträckor han har bromsat? Typ en miljard.
Fy fan. Får man inte pennvässarröv av det här så får man det aldrig.

2 kommentarer:

  1. Pennvässarröv!? *ligger dubbel av garv*. lätt dagens bästa. Tack.

    SvaraRadera
  2. I know the feeling. Min killes hoj sitter man ashögt på och fasen vad jag kniper när vi kör i morgonrusningen. Men jag satsar nog hellre på biljardbollar.

    SvaraRadera