tisdag 28 juni 2011

Ut med det gamla, in med det nya!

Ser ni ansiktslyftet på bloggen? Ser ni att Katta Kvack än en gång gjort underverk med headern på le blögg så att jag inte längre ägnar mig åt falsk marknadsföring, typ låtsas att jag fortfarande är roller derby-/fallskärmstjej eftersom jag slutat med sånt trams och ska börja köra hoj?
Ser ni HUR FINT DET HAR BLIVIT HÄR? Vavava? *klad hest*

(Visste ni förresten att Katta Kvack är på smällen och att det kommer en kvackunge i vinter? Coolt va?)

5 kommentarer:

  1. Vad fint det blev, hon är grym den där Kvacken!
    Och jag har bestämt att våra ungar ska bli ihop!

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Varför slutade du med derbyn om man får fråga?

    SvaraRadera
  3. Nu har jag ägnat flera dagar åt att läsa hela din blogg, kändes snopet när den plötsligt tog slut! Det började med att någon länkade till klippet där du läser ur din dagbok, och ja nu tror jag bestämt att jag är fest.

    SvaraRadera
  4. Attans, jag som hade hoppats att du skulle med på bootcampet nästa helg :)
    Väldigt snygg header iaf, och klart man sagt grattis till Katta!

    SvaraRadera
  5. Fifi: perfekt, dom kommer bli ett toppenpar!

    xx: för mycket tid. plus pallar inte med föreningsarbete och är ingen lagspelare :)

    Kattis: AJ LÖV JO. Fy fan vad fint!

    Tiggerr: Nej men jag tänkte komma och glo på lite scrimmage!

    SvaraRadera