tisdag 26 juli 2011

Juli – jag är ej imponerad

Kära dagbok!

Alltså, juli, vad hände egentligen? Det började så bra med bröllop och besök på soliga stränder. Mc-turer till trevliga frukostställen och långa hundpromenader i kvällssol. Men sen då? Det känns som att det har regnat och varit tråkigt i två veckor, vafalls? Så här kan vi inte ha det. Jag har ju för fasen inte ens fått sola tutorna på Kallis!
Nej juli, du får en chans till att visa vad du går för, annars kommer jag utnämna juni till bäst i sommartest hittills.

5 kommentarer:

  1. Det är mitt fel. Det var bra väder till min semester tog slut. Prata med min chef och be honom ge mig mer ledigt så kommer solen att komma tillbaka. For sure!

    SvaraRadera
  2. Jag vet att jag inte skulle klaga, MEN DÅ TRODDE JAG JU INTE ATT DET SKULLE REGNA TIO DAGAR I STRÄCK!!!

    SvaraRadera
  3. Sjalv har jag goda forhoppningar om fint vader i augusti!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker inte att du klagar, utan mest påpekar. Man måste få påpeka att vädret inte är helt okej!

    SvaraRadera
  5. Tyvärr är juli månad alltid sämst sommarmånad enligt statistik, så satsa på juni och augustisemester:) Hoppas ni hittar en trevlig höstsemester!

    SvaraRadera