fredag 1 juli 2011

Men jösses, HJÄLP!

Att jag vid 32 års ålder sitter och kollar tutorials för hur man fäster lösögonfransar, vad säger det om mig egentligen? Misstänker att det är assvårt att få dom små rackarna på plats och bävar inför morgondagen. Vad skulle ni säga att oddsen är för att jag limmar ihop ögonen och får matcha klänningen med vit käpp?

Ps: Att jag hela tiden glömmer min egen ålder, vad säger DET om mig? För inte så länge sedan fick jag hjärnstillestånd och tvingades räkna på fingrarna för att komma ihåg hur gammal jag var. 

Ps2: Är alltså bara 31.

4 kommentarer:

  1. Har du semester? i så fall är det bara ett hälsotecken! Är man ledig ska man inte komma ihåg nåt alls.

    SvaraRadera
  2. Om du låter limmet torka en aning först är risken att limma ihop ögonen rätt liten. Sen tipsar jag om att INTE ha ögat öppet när du applicerar dem. Lim + öga = BIG NO NO. Trust me!

    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Jag har hittills ALDRIG lyckats fästa ett på lösfrallor. Jag har försökt, men det bara gååååår inte.

    mvh, patetisk sminkbloggare

    SvaraRadera
  4. "Vad skulle ni säga att oddsen är för att jag limmar ihop ögonen och får matcha klänningen med vit käpp?" Haha, dagens roligaste! Jag hade lösfransar några gånger när jag var 20 typ och hur jag än matchade dem såg jag ut som en dragqueen!

    SvaraRadera