onsdag 27 juli 2011

Så här ska en onsdag se ut!


Tog en långpromenad med Alfie och insåg att sommaren faktiskt inte är slut. Det är mer än halva kvar (i alla fall om man bor i Skåne). Gött!

Sen kom Idha och lilla terroristen och vi hängde i lekparken. Det var mycket uppenbart att apan inte faller långt från trädet ifråga temperament. Sånt gillar vi.

Sen hämtade pappan ongen och vi gick till Far i hatten för att få prata utan att tappa tråden och äta god mat.

Jag åt "Dagens fångst" vilket var en riktigt smaskig röding. Titta noga på den här bilden, det är nämligen mycket exklusivt att jag visar upp vad jag äter förstår ni. Överlåter annars sånt åt Elsa Billgren och andra fancy bloggare som äter ostron en sketen tisdag.

Drickabilder kan det däremot hända att jag bloggar rätt ofta som ni vet. Förutom ölen ovan fick jag även i mig en hallonmojito på Debbans uteservering innan det var dags att följa blondinen till bussen. Tack för en förbannat fin onsdag Idha!

1 kommentar: