fredag 1 juli 2011

Varning för knullchock

Min kille laddade nyss upp den här bilden på fejjan. Det är alltså en motivlackad lastbil som han precis gick förbi. I Malmö. I Sverige. År 2011.
Så många frågor som snurrar i mitt huvud nu alltså. Varför vill man ha det motivet? Hur fick han någon att verkligen göra det? Finns det en chans i hela helvetet att han någon gång kan få en vikarie att köra hans bil? Har han en tjej och vad tycker hon om det här? Eller, kort och gott: Är han helt jävla efterbliven?

14 kommentarer:

  1. Men vad i helvete! Så sjukt jävla provocerande. Fram med nyckeln och skrapa bort skiten.

    SvaraRadera
  2. Men äckliga jävla gubbe! *kräks*

    SvaraRadera
  3. men fyyyy. Så vidrigt.

    Kan ändå inte sluta tänka på att vi alla antar att det är en man som kör den här bilen.

    SvaraRadera
  4. wäää, jag hatar den där! ser den jätte ofta häromkring mig. funderar på att spraya över den någon gång om jag hittar lastbilen parkerad. så jävla äcklig är den.

    ps, hojtar till om det där erbjudandet om hundprommis eller kaffedrickande! vi kan kanske hitta en dag/tid snart som passar :)

    SvaraRadera
  5. Jävligt provokativt. Tummen ner för äcklet med lastbilen.

    SvaraRadera
  6. Vidriga jävla äckel. Ja. Han måste vara efterbliven.

    SvaraRadera
  7. HAHA! Näe, allt sånt där är FÖR surrealistiskt för att jag ska kunna ta det på allvar. Efterbliven it is!

    SvaraRadera
  8. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    SvaraRadera
  9. Alltså jag mår så jävla illa. Kan ni inte bara spraya över skiten?

    SvaraRadera
  10. Alltså, bilden är så sjuk så det finns inte!! Personen som lör bilen tycker säkert han är ascool och tror alla andra oxå tycker det.

    SvaraRadera
  11. Samt, hur länge kommer den få ligga på Facebook innan den blir censurerad...

    SvaraRadera
  12. Men näää! Usch så sjukt dåligt! Han/Hon mår nog inte riktigt bra innerst inne..

    SvaraRadera
  13. Brudar, brudar, brudar - ingen panik! Jag undrar mest hur man kommer på att över huvud taget skaffa ett sådant motiv på sin lastbil... Men kom igen, det är bara en bild. Ingen som blir skadad av en bild. Förutom möjligen alla med någon form av sinne för stil, som blir blinda av den enkla anledningen att motivet är sjukt fult...

    SvaraRadera
  14. ..och jag lärde mig häromdagen att en gorillapenis bara är 5 cm lång, så bilden är fel på så många sätt.

    SvaraRadera