tisdag 26 juli 2011

WRRROOAAARRRGHHH!!!

Skulle byta blandare i köket. Hå hå ja ja. Mitt tålamod = obefintligt.
HATAR att behöva överlåta grejer till min kille bara för att jag blir så förbannad att jag börjar grina om saker inte går som jag vill direkt. Pratade med honom medan jag försökte mig på projektet och avslutade med orden "okej, jag är så JÄVLA ARG att jag inte kan prata mer, jag lägger på nu, hej då".

Hade även tänkt borra upp nya sänglampor i eftermiddag men eftersom våra väggar är en blandning av betong och svarta hål så får jag nog överlåta även denna syssla till någon som inte börjar storböla ifall något går snett. Vilket det lär göra. Kuken också.

2 kommentarer:

  1. Ha ha, försök dig på samma sysslor som höggravid (=ännu sämre tålamod, ännu närmre till att börja svettas) ;) Jag har idag spottat och fräst över allt från att världen är så illa konstruerad att man får betongdamm i ögonen när man borrar i taket till att det är idiotiskt att det är så svårt att stå i en mjuk säng när man är lite för kort och borra samt skruva i taket... Men vem tycker om att göra det lätt för sig? Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Hahah, har samma temprament. Folk brukar fråga varför jag blir ledsen. Vilket jag inte blir, blir bara så jävla arg så jag bölar. Gillar inte heller när folk bah: ska jag göra det? Nej, jag ska fan fixa det själv! :p

    SvaraRadera