onsdag 10 augusti 2011

DU kan va havreknas!


Jag är alltså hemma nu. Och sjukt trött efter miljarders många mil bakom ratten. Men det var det värt, Norrland var fint som vanligt (trots att det regnade varje dag) och Urkult var... Urkult. Har varit där varje år sedan det startade, och nu 17 år senare är jag ganska mätt faktiskt.
Nu ska jag tillbringa resten av kvällen med att läsa ikapp mig på bloggar, 3G-nätet är inte vad det borde vara när en by med 500 invånare utökas till 5 000 en vecka.

Ps: tjejen som skrivit inlägget kan inte förklara vad bilden har med saken att göra. Mer än att jag kanske borde flytta ännu längre söderut så att jag kan äta knas till frukost varje morgon.

3 kommentarer:

  1. husen är billigare här också ;)

    /Cim, aka Anonym

    SvaraRadera
  2. Fnissar gott i soffan, kan höra dig "DU kan vara knas!"

    SvaraRadera