måndag 1 augusti 2011

Film är bäst på bio!

Ni vet när man är på bio och en person i publiken sitter och skrattar så mycket att man riktigt HÖR hur tårarna rinner och att den personen verkligen försöker men inte kan sluta flabba? Jag var den personen i dag.

Har ni inte sett Bridesmaids än så se den nu. Man tror att det är en sån där fnissig fjantkomedi när man ser affischen men låt er inte luras! Så sjukt uppfriskande med en riktigt rolig komedi med kvinnliga skådisar. Lätt en av de bästa filmerna jag sett på... flera år. Så nu vet ni det, in i biomörkret med er!

6 kommentarer:

  1. Härligt! Var riktigt bio-sugen idag, men efter ett besök på BiteLine så fastnade jag i nån sorts soffkoma. Skriver upp Bridesmaids på "att-se-listan", tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Kul! -Jag vill verkligen se den, och nu vet jag att den är bra också
    ;0)

    SvaraRadera
  3. Jaa! Vill så gärna se den men H vägrar. Kanske får ta med mig en polare och gå och se den då.

    SvaraRadera
  4. Jag såg den i lör. Så jäkla rolig!! Jag går fortfarande och fnissar åt saker i den! Som att Megan tog NIO hundvalpar!

    SvaraRadera
  5. Åååååh den är så kul! Jag skrattade så mycket att Allan tittade mer på mig än på filmen ett tag.

    SvaraRadera
  6. NU har jag sett den!! Jag var också den där personen. Skrattade så jag fick jobbiga grinhulk och det GICK inte att sluta. Jobbigt men ÅH så uppfriskande!

    SvaraRadera