onsdag 10 augusti 2011

Känner paniken komma krypande

På fredag börjar jag jobba igen och ju mer jag tänker på de här senaste veckornas semester, desto mer förbannad blir jag. Det har regnat... ja jag vet inte vad vi är uppe i nu, men alla dagar utom två sedan 20 juli. Eller jo, jag kan visst räkna, det är 21 dagar, så 19 dagar med regn. Hur kan det ens vara MÖJLIGT att det regnar så mycket?
Jag känner mig lurad på den här sommaren, det är ju för fan fukking HÖST ute nu. Och jag VILL inte ha höst, jag är inte färdig med sommaren, jag hade knappt börjat njuta ju! Var det här allt? Är det det här jag har längtat efter sedan oktober? Bara tanken på att det är slut nu ger mig panik. Riktigtjävlakukhelvetesförbannad blir jag!

Och samtidigt vet jag ju att det är helt efterblivet att jag sitter och är förbannad över att det regnar medan halva Afrika torkar bort, men ändå. Det suger ju.
Helvete vad det suger.

3 kommentarer:

  1. Kan inte annat än att hålla med dig i dina tankar ang sommaren, vädret, hösten å Afrika. Känner precis som du!
    /CC
    P.s Men flamingona har jag hittat, så det lättar iaf upp tillvaron lite=) D.s.

    SvaraRadera
  2. Håller med dig!

    Och jag vet (tror jag) hur du känner dig!! Min semester regnade också bort! Tre veckor regn, buhu!

    Var jag på ostkusten där det regnade var det fint på västkusten. Åkte jag till västkusten tog jag med mig regnet och Stockholm fick fint väder. INTE ENS bilandet i Europa hjälpte :(

    SvaraRadera