onsdag 3 augusti 2011

Tog en tripp till systemet i grannbyn

7 kommentarer:

  1. Haha, först läste jag "Säljes varulvar"

    SvaraRadera
  2. Fifi: Det hade eventuellt inte förvånat mig om det fanns någon som gjorde det.

    Anonym: Eller hur?

    SvaraRadera
  3. Alltså nu måste jag faktiskt ge mig till känna, för jag tycker det här börjar bli lite läskigt. Jag har länge varit hoppig över att vi måste bott i princip grannar i Malmö (vi bodde i korsningen Spånehusvägen och Nobelvägen), tänkt att åh, om jag fortfarande bott kvar hade jag kunnat heja på dig på konsum.

    Nu kommer den riktigt läskiga biten; JAG BODDE I RAMSELE MINA FÖRSTA 6 MÅNADER! Jag är född på Sollefteå BB.

    Alltså. Känn på det.

    SvaraRadera
  4. Läste åxå "Säljes varulvar"

    SvaraRadera
  5. Hej x-klassis! Ramlade in på din för tillfället regndeppiga blogg och såg dina fräsiga bilder, tex till detta inlägg. Är det enbart fixat i nån go app du kan tipsa om, för jag gillar mucho?! Kram Catta

    SvaraRadera
  6. SW: Galet! Tur att du slapp bo i Ramsele längre än så!

    Linda: Men ni är ju blinda altarnativt Twilightskadade allihop!

    Catta: Hej! Ja, TiltShiftGen heter den. Mycket enkel och bra!

    SvaraRadera