onsdag 21 mars 2012

Chop chop ba!

Nyvaken och slagsmålsborstad vs nyklippt och plattångad.
Jag har ju gått runt och svängt på hövve och varit sju-hu-ukt nöjd med mitt långa hår, men alltså, de sista centimeterna var typ sammanlagt fjorton små hårstrån som tovade ihop hela rasket till en liten matta under nätterna som jag fick slita upp med våld varje morgon.

Startade således dagen med en liten tur till frisöreleven som jag numera blivit rätt tjenis med, och man får ju säga att förvandlingen är ganska uppenbar? Färgen ligger däremot lite mittemellan dessa två, eftersom de är tagna i olika ljus, han köttar ju i en ganska askig toning för att ta bort alla gula pigment i början, och det försvinner lite successivt första veckan. Mer vitgrått på riktigt.

Dagens hårtips blir därför som följer: Vill ni fixa håret sjukt billigt (199:-  för utväxtblekning + toning, 129:- för klipp) men utan att någon klåpare bränner av dig halva håret/rakar syntfrilla/klipper av dig öronen så boka tid hos Anton på Leep School of Hair vettja!

3 kommentarer:

  1. Snyggt!! Och vilket jäkla bra pris sen :D

    SvaraRadera
  2. Mycket bra på alla sätt! Plus ligger tre minuters gångväg hemifrån!

    SvaraRadera
  3. Suckar avundsjukt... om jag ändå hade hår...

    SvaraRadera