torsdag 22 mars 2012

Majsan goes Biggest Loser

PEPPEN! Anmälde mig nyss till Fitnessfighten, nu jävlar ska det kickstartas med träningen efter det här skämtet till jobbaihjälsigvår. Är fin i håret nu, men resten av kroppen är ju ett jävla ras. Den här tjejen vann i februari, i april kommer yours truly stå som segrare! (Kom igen, jag måste få tänka så här, det är allt eller inget som gäller i min hjärna!).

Jag har varit sjukt peppad på att prova upplägget sedan Sandy De Luxe körde ett FF-race i början av året, men det krävdes tydligen att bikinipremiären skulle äga rum på Hawaii i maj för att jag skulle få tummen ur och anmäla mig. Hehe.
I alla fall: Om nio dagar kör det igång, någon mer som är sugen? Peppvideo kommer här:

14 kommentarer:

  1. åh vad roligt! är sjukt sugen på att börja träna nu, antar att det är som du säger, våren & sommaren är på gång. dock var det här ganska dyrt men någon gratis variant borde man ju kunna hitta på själv! lycka till! heja heja!

    SvaraRadera
  2. Go you!! Håller tummarna för dig!
    Själv tänker ja plåga mig genom att masa mig ner på ett gym när förkylningen från helvetet lagt sig!
    Men som sagt go you! :)

    SvaraRadera
  3. Zahra: Jag vet. Men jag tänker att en femhundring är småpotatis för att verkligen komma igång på riktigt. Man hittar lätt småsaker under en månad man kan avvara för dom pengarna. Är förvisso ej student, det underlättar ju!

    Pattsy: GO YOU TOO! Och krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Cool! Hör av dig om du behöve stöttning, pepp, recept, träningskompis! KRAM

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Åh, skulle gjort dito denna månaden men har inte varit kry sen februari.

    Men april är ON för mig med! Vi kan peppa varandra när kesellan står oss opp i halsen ;)

    SvaraRadera
  7. ja jävlar va sugen jag blev nu... ser det som så; du får vara testkanin och sen avge utförlig rapport hurvida det är värt/ovärt.. är det ok? för jag vill ju oxå få applåder på stranden.. kram/mimmi

    SvaraRadera
  8. Sandy: Absolut! Vad tyckte du var svårast? Enklast? Har du några "det här kunde jag gjort bättre"-tips?

    Madde: Wiii, JA! Do it!

    Mimmi: Ja men kör du också vettja! Så kan vi peppa varandra?

    SvaraRadera
  9. Alltså, alla i den där videon är ju mer eller mindre vältränande på före bilderna också. Jag tror faktiskt inte ens jag får vara med pga skulle inte synas ngt alls på min degrulle till mage.

    Mvh, hon som fortfarande lider sviterna av preggoliteten

    SvaraRadera
  10. Alltså, det där lät ju lite opeppigt av mig. Det var inte meningen. Jag vill också, egentligen.

    SvaraRadera
  11. Jaaaaaaaag är sugen! Jakten mot tonårsröven begins...again!

    SvaraRadera
  12. Jag är med!!!! Har anmält mig till kickstart, skaffat hantlar och köpt min vikt i keso. Nu (snart) kör vi!!

    SvaraRadera
  13. KK: Äh, kör på du också! Det blir asball!

    Linda: GÖRT! Anmäl dig NU!

    Caisa: HURRAAAAA!

    SvaraRadera
  14. Lycka till!!

    Svårast: Avstå all alkohol och fest!
    Lättast: Träningen

    Vad jag kunde gjort bättre:
    Kunde ha ätit liite bättre, hade ett par snedsteg med
    1. sushi några gånger = för mycket kolhydrater även om jag slängde riset på många bitar.
    2. 1 flaska vitt vin = det var min födelsedag.

    Tänk på: Sov sov sov! Man orkar inte annars!

    SvaraRadera