tisdag 27 mars 2012

Videobloggare? Jag?

Jaså, det börjar tjatas i kommentarsfältet om videoblogg, där ser man. Tog alltså endast ynka 5 099 inlägg innan ni ville höra mig prata. Gött.
Men kanjaväl, ska bara få ordning här hemma först, sätta upp lite tavlor, få in böckerna i bokhyllan och skura badrummet. Och avklara fitnessfighten så jag ser respektabel ut. Och byta köksgolv och putsa kamphunden. Sen så. Sen blir det film.

Kan ni inte vänta på att få höra min vackra stämma så lyssna på min dagbokshögläsning, det är väl cirka det enda som finns på mig i vuxen ålder. Funderar på allvar på att vara med på Skambyrån igen. Skämmas inför publik är sjukt underskattat.

4 kommentarer:

  1. Yay för både videoinlägg och för mer Skambyrån. Din dagboksläsning därifrån är fortfarande ett av mina favoritinlägg på alla bloggar någonsin. Jag har skrattat så för man känner ju igen sig. Speciellt när man som jag också är uppvuxen på landet.

    SvaraRadera
  2. Jaaa, mera Majsan och Skambyrån! <3

    SvaraRadera
  3. ÄLSKAR dig i Skambyrån!
    Jag bodde hos mamma då du medverkade där och hon och jag låg och vred oss av skratt. Min barndomskompis T (som flytt landet för de brittiska öarna) älskade inlägget.
    Igenkänningsfaktorn är HÖG!
    Mera Majsan i Skambyrån!

    SvaraRadera
  4. Du är ju bara helt jäkla fantastisk! Underbar uppläsning och definitivt hög igenkänningsfaktor!

    SvaraRadera