tisdag 10 april 2012

Finessfighten, delmål 1 – 10 dagar

Så där ja! I morse var det dags för första vägningen och mätningen. Egentligen skulle man mäta vilopuls också men jag var ju så sjukt peppad så fort jag vaknade att den inte hade gjort sig rättvisa. Tills i dag skulle jag egentligen ha kommit på ett delmål, men eftersom jag inte har några cm-/viktmål utan satsar på Gladare Starkare Peppigare (okej, och komma i mina gamla favvojeans) så har jag struntat i det.

Anyho, resultat efter en tredjedel av Fitnessfighten:

Vikt: - 1.1 kilo
Bröst: - 4 cm
Midja: - 3
Mage (över naveln): - 6 (!)
Höft: +- 0
Rumpa: - 2

Totalt minus 15 centimeter! Synd på boobsen, men YEY, jeansen here I come!

11 kommentarer:

  1. WOW!! BRA Jobbat!! Gud vad kul med så fina resultat på bara en vecka!
    Jag däremot har ju festat loss hela första veckan typ så jag ligger på 1,5kg PLUS.. åh jag är en förlorad själ..

    SvaraRadera
  2. Peppeli pepp det går ju bra, vad du är duktig!

    SvaraRadera
  3. Peppeli pepp det går ju bra, vad du är duktig!

    SvaraRadera
  4. Jäklar!! Det här låter ju riktigt bra! :D

    SvaraRadera
  5. Grymma du, riktigt bra jobbat! Nästan så jag blir sugen att hoppa på själv, du får det att låta så 'lätt'! :) heja!

    SvaraRadera
  6. Jag har följt det här med spänning. Och vad KUL att se att det faktiskt funkar!

    SvaraRadera
  7. Bra där!!!! Heja dej!
    /CC

    SvaraRadera
  8. Göööött! Håller med ang boobsen... inte för att de varit stora innan... nu är det typ... inget ;) Gladare starckare Peppihgare, tycker väl att du redan är en sån tjej! ;)

    SvaraRadera
  9. du borde skriva ett eget inlägg om hur synd det är om bobsen

    SvaraRadera
  10. Men shit va bra!! NU blev jag ännu mera peppad!

    SvaraRadera