måndag 16 april 2012

Fitnessfighten dag 16

Det börjar gå lite segt nu får jag erkänna. Eller rättare sagt – eftersom jag inte hade planerat ordentligt för idag så blev det pannkaka av alltihop. Nej, nu var jag orättvis mot mig själv: jag har ätit rätt men klockan är 20:57 och jag har inte tränat än. Och jag är inte så där jättesugen får jag erkänna. Men det är väl bara att dra på sig träningsbrallorna och rulla ut mattan framför tv:n. Hepp hepp.

Och just det, jag råkade eventuellt signa upp mig på 12 pass Military Fitness Training också. Hehe. Snart är den här stela dataryggen ett minne blott.


Vill du också köpa billig militärträning? Kolla in Gruopons erbjudande, men skynda dig, gäller bara fram till midnatt.

6 kommentarer:

  1. OOOOOOH! Här i Uppsala ordnar studentträningsstället liknande och det vore jäkligt kul att prova.. Haha. Och rätt kurs på priset! Winwinwin!

    SvaraRadera
  2. alltså guu, hade det funnits erbjudande i stockholm hade jag köpt på studs! älskar tanken på att ha någon som typ skriker åt mig att jag måste träna hårdare.. hehe.

    SvaraRadera
  3. Kom in till dig av en slump. Kör också FF denna månaden och ville bara ge dig... Så sjukt bra jobbat med jeansen. är en mäktig känsla när man kommer så långt=)

    mvh Maria Ekelund

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Tjena hej

    Jag är sugen på att köra FF, men är lite nyiken på vad nån som har startat programmet tycker. Bra eller skit?

    Här är min lilla blivande FF-blogg om du vill ge några bra råd.
    http://vagavagravassen.bloggplatsen.se/

    SvaraRadera