tisdag 17 april 2012

Fitnessfighten dag 17

*lutar mig tillbaks och inväntar folkets jubel*

29 kommentarer:

  1. Duktigt jobbat! Jag tänkte faktiskt på dig i går när jag var ute och sprang. Det gick skitdåligt och då tänkte jag att jag hatade dig lite för att du orkar. Men egentligen älskar jag dig ju.

    SvaraRadera
  2. WOHO! Du är ju sjukt grym! *ponnyhopp*

    SvaraRadera
  3. Tjoho vad duktigt!
    Måste bara säga att jag älskar att läsa din blogg Mirijam! Du är så underbart rolig!

    SvaraRadera
  4. Men GUD så sjukt starkt jobbat!

    SvaraRadera
  5. Men herre GUD. Jävlar vad grym du är!!!

    SvaraRadera
  6. Wow! På bara 17 dagar? Galet bra jobbat!!

    SvaraRadera
  7. Herrejäklar! Bra jobbat!!

    SvaraRadera
  8. Men det är ju GALET BRA!
    Grattis!
    /CC

    SvaraRadera
  9. Varför inte köpa ett par nya jeans bara?

    SvaraRadera
  10. Fan vad gött! Bra jobbat!

    Anonym: Varför köpa nya jeans när man kan få på sig sina gamla och få en schysst livsstil på köpet? Också: hållbart tänk osv

    SvaraRadera
  11. JAG blir fasen inspirerad att börja träna, och det har icke hänt på LÄNGE!

    SvaraRadera
  12. Men gud vad häftigt att det går att få så tydliga resultat på så kort tid! Fasen vad bra gjort! Imponerande.
    Och eftersom jag är en lacktönt så kan jag inte låta bli att fråga vad det där gula lacket är för nåt? Himla snyggt!

    SvaraRadera
  13. Waaaaaaoooooowwwwww!!!!! Fan vad braaa!!

    SvaraRadera
  14. Folkets jubel!

    Var och tränade igår fast jag inte orkar och då tänkte jag på dig och att jag också vill vara värsta träningsfreaket och så bara öste jag på istället för att hänga läpp!

    SvaraRadera
  15. Hejja dig! Skickar lite kärlek och pepp från götet, och massa tack, en dag ska jag våga maila dig och tala om vad din blogg betydde för mig i höstas. Känner att jag måste göra det med alla bloggneggon ute i media just nu. Puss!

    SvaraRadera
  16. ÅH! *tvärimpad* Sånt här älskar jag! Du är G R Y M!
    Tack för svarsmailet förresten, ska nog ta och läsa det en gång till känner jag ;)

    SvaraRadera