tisdag 24 april 2012

Fitnessfighten dag 24

Buuhuuu, JAG VILL TRÄNA! Istället ligger jag här som ett snorande mähä och tycker EXTREMT synd om mig själv. Jag som aldrig är sjuk. Jag som ALLTID är frisk, åh varför var jag inte ute och sprang varje dag när jag kunde, NÄR JAG FORTFARANDE HADE MÖJLIGHETEN? Ack och ve, nu är allt försent... Mina efter-bilder kommer vara ett skämt och lyckan från dag 17 ett vackert minne blott.

Ja, nu hör ju graden på lidandet här hemma. E-ven-tu-ellt kan jag ha peppat mig lite genom att betala ut lön till mig själv en dag för tidigt och köpa nya löpskor. Hehe. Älskar att vara min egen chef.

Fräsiga va? Finns här på rea!

4 kommentarer:

  1. ÅH! Älskar du dom? Är dom så små som dom säger, jag har 38.5 och tog 39, vad har du?

    Hann förresten inte med något annat än mitt redan astajta schema i helgen, inte meningen att ignorera dig! Vi får ses en annan gång! PUSS

    SvaraRadera
  2. Jag har ju herrskorna dårrå - du vet blå och neon gula... suprise ... suprise...
    Jag bor i dem i princip...
    Tydligen är det itne alls ok att ha dem till kavajen på jobbet.
    Well, well... jag köpte en stlk US 9 - 42.5 och de sitter som en smäck... men det är vad jag brukar ha i Nike

    SvaraRadera
  3. Snabba skor! Härligt att du hittat dem hos just oss. Krya på dig och hoppas att du får användning för dem snart. /Elias

    SvaraRadera