måndag 23 april 2012

God morgon! (Eller, definiera "god")

Om tåget blev försenat med totalt 84 minuter i går? Ja.
Om jag glömde den delen av laddaren som sitter i väggen hos Kakan och min telefon laddade ur och jag blev teknikhandikappad i höjd med Småland? Ja.
Om jag EXAKT I DETTA NU kom på att datorn som låg i andra väskan var fulladdad och hade kunnat ladda min telefon? Ja.
Om jag har lock för båda öronen, ont i bihålorna och är sjukt sur för att jag egentligen vill ut och springa i det fina vädret? Ja, ja och JA.
Om jag skulle fått träffa frilansredaktionens senaste tillskott i form av pytteliten nyföding efter morgonmötet om jag inte varit dödssjuk och smittsam? Ja.

Om den här måndagen känns som high life? Inte direkt va?

5 kommentarer:

  1. Här får du lite peppkramar!

    SvaraRadera
  2. HAHAHA asså jag kom hem och hade glömt MIN väggladdargrej i Åre med paniken i halsen och så ba SITTER DET EN I VÄGGEN!! Den lyckan! :)

    PS. Jag kom också 1 tim för sent pga signalfel. We so in sync

    SvaraRadera
  3. Oh no :(

    Men tur att Kakan fick nytta av den jallafall!

    SvaraRadera
  4. Jag öppnade en burk makrill i morse på jobbet och splaffade ut en blaffa makrilltomatsås över magen och köksskåpet och lite på golvet. Sen åkte jag på bankmöte i nattlinne med koftan över.

    SvaraRadera