lördag 21 april 2012

Min fredag i Stockholm i bilder



Bor i Kakans lägenhet, tyvärr utan Kakan själv eftersom hon är i Åre över helgen. Men hon hade lagt fram bästa morgonmysplagget och skrivit instruktioner om sin nya kaffebryggare som löd: "Det står fem koppar, HAHAHA, quel skämt. En kanna, fyra skopor = en kopp".

Sen åkte jag hem till Caisa. Jag har läst Caisas (nu hemliga) blogg sedan 2004 = en evighet. Hon har läst min sedan året efter, då jag började blogga. Också en evighet, fast lite kortare. Tyvärr har vi inte lyckats tajma in en dejt förrän nu och fråga mig inte varför jag glömde föreviga denna FAN-TAS-TIS-KA lunch med henne, hennes man och lille gullebäbisen. Sjukt trevligt, tack Caisa! <3

Sen åkte jag hem till Katta och fick asgod middag och ännu mer bäbishäng och det var såklart också helt vansinnigt möjsigt. Älskar Katta & co. Faktiskt så himla trevligt att jag till och med festade till det med ett par skedar grädde till bären istället för den här förbannade kvargen som jag börjar bli rätt så trött på nu.

Vid halv elva satte jag mig på pendeln hem (med en härlig liten goodiebag från Kattas skönhetsgömmor mellan fötterna) för att sova tidigt. I dag är det nämligen skrivkurs med bland andra Onekligen

Ja jävlar. Vilket torftigt liv man skulle ha utan bloggvärlden va?

8 kommentarer:

  1. Åh eller hur! Skulle ha varit några bröllopsgäster fattigare om det inte vore för bloggen. Och många vänner fattigare. Här i Colombia är till exempel världens finaste "mammas machete"-julia en kompis enbart tack vare bloggen! <3

    SvaraRadera
  2. Fasiken vad gött du verkar ha. Livet som frilansare gör dig gott.

    Jag har bara träffat Livejournalbloggare (pre 05). Sen blev jag för gammal och trött.

    SvaraRadera
  3. Åh vad härliga bilder! Och fan vad skoj med skrivarkurs, hälsa Lisa!

    Bloggvärlden = mkt mkt bra.

    SvaraRadera
  4. Ååh va typiskt! Jag Stockholmshänger nästa helg och halva maj. Hade varit kul att ses :-)

    Hoppas skrivarkursen är bra, ett inlägg om den sen vore bra.

    SvaraRadera
  5. Åh, berätta om skrivarkursen sen! Jag är så himla nyfiken på den, men känner mig lite för feg för att gå.

    SvaraRadera
  6. Men tack själv! Var grymt att ses! :D

    SvaraRadera
  7. Ser super nice ut! Härligt med häng.

    SvaraRadera