onsdag 25 april 2012

Rapport från sjukstugan

Okej, ändå rätt nöjd, är nog på bättringsvägen! Har jobbat ett gäng timmar och nu ligger jag nerbäddad i soffan och har hopp om livet igen. Eventuellt kan det vara den mystiska franska medicinen som talar men jag är vid gott mod.

Enda smolket i bägaren är att jag inte kan andas ordentligt men det är en världslig sak, det är ju inte den första våren jag håller på att dö kvävningsdöden av att gå ut i köket och hämta vatten. Allergi alltså, satans påfund. Och i kombo med den här förkylningen är det inte alls ball.

Nåväl, nu ligger jag där jag ligger, allt jag behöver finns inom räckhåll och resten får Tobbe fixa när han kommer hem. Jag ska inte röra en fena på resten av dagen och imorgon ska jag vara frisk. Vi säger så, bra, hej.

Ps: Ehhh, kollar alltså ej på tveksam tjejporr utan det är reklam för Americas next top model. Om någon undrade alltså.

3 kommentarer:

  1. Ååh, Janice. Saknar Janice i ANTM.

    Jag vet att jag härjat om ziperallen förut, men måste fråga igen: hur lång (och bred, om du vill säga) är du och vilken storlek är du? Har gett upp hoppet om att kunna sy en egen och tänkte köpa. Tyvärr var den tunna jag ville ha slut och skulle inte komma in på länge. Vill minnas du sa att de var ungefär dödsvarma.

    Och krya på dig! Testat Sinova mot igenkloggade bihålor?

    SvaraRadera
  2. http://www.yogaprosess.com/norsk/nesehorn/bruksanvisning.html

    be Tobbe kjøpe en sånn på apoteket på vei hjem, det er så bra!

    SvaraRadera
  3. Det är inte så att påskriset man ser i bakgrunden är en bov i dramat?
    Krya nu på dig ordentligt!

    SvaraRadera