tisdag 1 maj 2012

Fitnessfighten före- och efterbilder (gulp!)

Jaha, nu är det slut på Fitnessfighten, swoooosh ba så var det klart! Lite snopet att jag blev så dödens förkyld dag 21, men det är väl som Clara sa, att min kropp inte klarade så hård träning kombinerat med för lite energi. Verkar ju logiskt. Men sugigt ändå, jag som verkligen aldrig är sjuk.

Anyho: jag har sammanställt min träning här:

1 FF-styrka 45 min
2 –
3 FF-styrka 45 min
4 –
5 Indoor Walking, 60 min
6 Löpning 5 km + snabb promenad 120 min
7 FF-styrka 45 min + löpning 4 km
8 FF-styrka 45 min + löpning 4km
9 Skivstångspass 60 min
10 FF-styrka 45 min

Resultat dag 10
Vikt: - 1.1 kilo
Bröst: - 4 cm
Midja: - 3
Mage (över naveln): - 6 (!)
Höft: +- 0
Rumpa: - 2


11 Indoor Walking 60 min
12 FF-styrka + löpning 4 km
13 Kombipass Cirkelgym/IW 75 min, cykling 10 km
14 Yoga 60 min
15 FF-styrka + löpning 4.5 km
16 FF-styrka 45 min
17 FF-styrka 45 min PLUS KUNDE STÄNGA JEANSEN
18 FF-styrka 30 min + löpning 4.5 km
19 FF-styrka 30 min + löpning 4.3 km
20 Blandad magstyrka 30 min

Resultat dag 20
Vikt: -0.5 kg
Boobs: +/- 0
Midja (smalaste delen): +/- 0
Mage (rakt över naveln) - 2 

Höft: +/- 0
Rumpa: +/- 0


21 Sjuk, vila
22 Sjuk, vila
23 Sjuk, vila
24 Sjuk, vila
25 Sjuk, vila
26 Sjuk, vila
27 Promenad 60 min varav 20 min powerwalk
28 Löpning 11 km
29 Powerwalk 40 min + IW 60 min + FF-styrka 30 min
30 Ehhh... Hehe. Jag tog en promenad och köpte falafel, räknas det?

Totalt resultat efter 30 dagar
Vikt: -2.3 kg
Boobs: -6 cm
Midja (smalaste delen): -5 cm
Mage (rakt över naveln): -9 cm
Höft: -3 cm
Ass: -4 cm
Bonusinfo, lår -1 cm, överarm -1 cm, hals -1.5 cm (!)
Vilopuls: -8 slag/minut

Och ni bara "Jaja, jättebra, men HUR SER DU UT?"

Jo, det ska jag berätta för er – så här:
Utväxt: + 2 cm

17 kommentarer:

  1. Wow vilken skillnad!!!! De där centimetrarna syns !!! Bra jobbat!!!

    SvaraRadera
  2. Snyyyyggt!!! Alltså midjan!! Vilken skillnad! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  3. HURRA HURRA HURRA! Du har redan snackat om KÄNSLAN innan och jag tycker verkligen den är viktigast men jag tycker att den lyser igenom! På bilderna från sidan syns din piggare hållning, genom hela kroppen enda upp i nacken ju! SVINBRA! Fatta vilken skillnad det gör när du kontorsjobbar.. Gamnacke ah-ah!

    Svinroligt! Inspirerande! Peppande! Ja jävlar!! :D GRATTIS till en grym insats!!

    SvaraRadera
  4. GRYMT! Det här va precis det jag behövde, tack!

    SvaraRadera
  5. Najsnajsnajs! Bra jobbat! Jag blir så sjuuukt peppad!

    /Anna

    SvaraRadera
  6. Gött jobbat Pony! Tjohoo! Snygging!

    SvaraRadera
  7. Superbra jobbat! Kanonresultat ju!

    SvaraRadera
  8. Du inspirerar! Bra jobbat Mirijam!

    SvaraRadera
  9. SKITBRA ju! Heja! Och hallå: HÅLLNINGEN! Kolla hur den har förändrats på bara en månad.

    SvaraRadera
  10. Men shit! Grymt bra ju. Värsta midjan har du ju fått och jäkligt fin form på kroppen överlag tycker jag :)

    SvaraRadera
  11. Fasen vad bra! Blir lite avis. Tränade 3 ggr och blev sen förkyld... Suck!.

    SvaraRadera
  12. Fan va du är grym! Heja dig! Blir råpeppad :D Pusss

    SvaraRadera
  13. Vilken snygging! Starkt jobbat!
    Och på så pass kort tid. Coolt!
    /CC

    SvaraRadera
  14. Så jävla bra jobbat, värsta snygga!

    SvaraRadera
  15. Hej!

    Nu blev jag pepp. Måste hitta bra träningsprogram till mig; outsövd, nästan sönderstressad tvåbarnsmamma med hus och trädgård.

    Och matlista. Men träning först, svag kropp är ingen höjdare.

    SvaraRadera