tisdag 15 maj 2012

Gooood morning Sweden (och ni andra)!

Här sitter jag med lite resfeber och nyper mig i min solbrända lilla arm. HAWAII liksom! Kokosnötter, blomstergirlanger och hula hula! Och Helena säger att kabinpersonalen på Hawaiian airlines har hawaiiskjortor och blommor i håret, whoop whoop!
Älskar för övrigt flygbolagets dresscode, det räcker att man kommer med mer kläder än bikini och att man har skor på fötterna. Låter perfekt för en slacker som jag!

Klicka för större.
Men först: en rejäl mag- och axelträning. Några av er ville ha Helenas tabataövningar, och det är klart ni ska få! Jag fixar ett tabatainlägg med övningar och bra länkar när vi är tillbaks i San Diego i helgen igen.

3 kommentarer:

  1. Hawaii! En liten dröm, ju.

    SvaraRadera
  2. Åh men hawaii alltså. Nu dog jag lite.. Hoppas det blir nice!! =)

    SvaraRadera
  3. Underbart att ni får till träningen så bra. HEJA er! Hulahula lite från mig också - och fota mycket , jag vill se bilder!

    SvaraRadera