söndag 6 maj 2012

Ni med Wordpress, titta hit!

Det går ju inte att kommentera hos er på ett normalt sätt, VARFÖR? Jag vill inte logga in med  Twitter/Wordpress/Facebook, jag vill bara kommentera med min mail på ett normalt och ickekrångligt sätt! Men ja, själv är bästa piga osv, så här kommer tre kommentarer som jag inte kunnat lämna idag:

Hanna Rosell på detta inlägget: Ja, alltså den där med "Jag har mest killkompisar" har jag så SJUKT svårt för. Är övertygad om att alla som säger det ljuger.

Kakan på detta inlägget: Alltså, ÅÅÅH! Jag ville också vara där! Varför dör jag lite av att tanken på att bo i Stockholm, jag hade ju uppenbarligen trivts som fisken i vattnet!

Linda på detta inlägget: Superfin! Köpargumentet "Jag vill ha den" är alltid helt godkänt.

Plus en himla massa andra Wordpressbloggare, samt alla er som har ordverifieringen påslagen, pga är blind och utvecklingsstörd och lyckas ALDRIG se vad det står. Seså, marsch pangkaka in och ändra i inställningarna nu. Tack.

10 kommentarer:

  1. OBS OBS! Det är bara folk som bloggar på Wordpress egna domän, jag har INTE så hos mig. Ju! Men jag håller med - det GÅR INTE att kommentera normalt. Jag har fått fejka email-adress för att det ska funka.

    SvaraRadera
  2. AJJ! Är det så illa alltså :-(

    Jatack! Jag köpte.

    SvaraRadera
  3. Ändra i vilka inställningar?

    SvaraRadera
  4. Eller hur! Jag blir galen på wordpress-bloggarna!!!

    SvaraRadera
  5. Det är skitirriterande! Jag har fått ta bort alla säkerhetsinställningar för att folk ska kunna kommentera. Och om de inte har wordpress-konto måste de kommentera utan e-postadress. Helt urbota dumt!

    SvaraRadera
  6. Håller med Katta! Det gäller dom som är hostade hos Wordpress. Hos oss som använder oss av Wordpress och hostar våra egna bloggar under eget domän har inte samma problem (+ att vi kan göra mer avancerade saker med våra bloggar också. Pilutta dom andra, typ! LOL) Så marsch in och testkommentera hos mig så får du se hur lätt det är! Och hojta gärna till om du måste fylla i ordverifiering för det SKA det inte vara nån.

    SvaraRadera
  7. "Hos oss som... har inte samma problem"??? Nej kanske inte, men hos mig verkar ha vissa problem med meningsbyggnader och sånt. LOL

    SvaraRadera
  8. Aaaaaaah det är INTE BARA JAG! Vad härligt, men extra tråkigt! Det måste va nåt att facebook/twitter/gravatar känner ingen ens e-mail och KRÄVER att en måste logga in med den. Mycket muppigt. Jag har till slut ledsnat och struntat i att kommentera, tyvärr..

    SvaraRadera
  9. den prehistoriska amöbanmåndag, maj 07, 2012

    hej. jo det går bra för amöban! ex-maken är omgift! med en kvinna! ska adoptera hennes 4-åring! ska bli mamma i december! allt är mkt spännande och lite konstigt! all kärlek är bra kärlek antar jag. och jag är fortfarande gift visar det sig. hello greencard!

    SvaraRadera
  10. Jag kan kommentera på vissa wordpress, men inte på andra.
    Skriver jag inlägg på Lindbäcks blogg, så försvinner de bara när jag trycker på publicera...
    Suck.

    SvaraRadera