torsdagen den 17:e maj 2012

Status: *skrytnöjd*

Aloha! Har jag några läsare kvar? Tror att alla mina fejjanvänner satt mig på hide nämligen. Men om någon nu mot förmodan undrar om jag har det bra så kan jag meddela att livet har ju sällan varit bättre.

Exempel på detta är att jag har ätit världens godaste och världens nästa godaste firre, en glass som kvalar in på topp fem, samt badar i det mest turkosa hav jag någonsin sett. Och då är denna del av Hawaii den skabbiga delen tydligen.
Tur då att vi just nu håller på och packar ner snorklarna och ska dra och hyra en bil.

Det enda lilla molnet på den hawaiianska himlen är ju att det hade varit cirka en ziljard gånger bättre om Tobbe varit med. Känns så himla tråkigt att bara få återberätta allt över Viber. Men men, Hawaii finns ju kvar så än finns det goda chanser att dricka maitai ihop på stranden i framtiden.

8 kommentarer:

  1. Om du bara visste hur jävla avundsjuka vi är här hemma!! åååhhhhh!!

    SvaraRadera
  2. Ah... Maitai... Only in Hawaii...
    Vilken ö är du på?

    /Anna

    SvaraRadera
  3. Jag är kvar! Så avis att jag är ljusgrön ;-)

    SvaraRadera
  4. Naaaaajs! Instagrama mer, förresten! Vill se glassen, havet, skabbet, snorkeln, allt! Kram!

    SvaraRadera
  5. Hula hula:n med krans runt halsen lyser fortfarande med sin frånvaro ;)

    SvaraRadera
  6. NJUT BARRA! det äru fan värd!

    SvaraRadera
  7. jag vill bara säga att jag bodde där 7 år baby! och till hösten flyttar jag tillbaka! I LOVE MY LIFE!

    SvaraRadera