fredagen den 1:e juni 2012

Universums gladaste tjej!


JAG FICK JOBBET!!!!!!!!!!!

23 kommentarer:

  1. Ååååh. Grattis finaste Mirijam! Vad roligt!!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad roligt!GRATTIS!

    SvaraRadera
  3. Weehooooo!!! Grattis!!!

    Bodde några år i Kristianstad för länge sen och har aldrig direkt längtat tillbaka men nu låter det helt plöstligt mera lockande igen. Vilken tur dom har som får lyssna på dig!

    SvaraRadera
  4. Men gud! Världens största grattis!

    SvaraRadera
  5. AWESOME, massa grattis!!!

    SvaraRadera
  6. Grattis!!!

    Nu måste jag börja lyssna via webben!

    SvaraRadera
  7. Nej, nu måste jag också kommentera! Har läst din blogg ett tag och den är ju bara så bra, för att du är så bra! Och så nu Krstd, i mina trakter, välkommen! :)

    SvaraRadera
  8. Ja, här kommer man onekligen att tänka på hand i handske. Grattis!

    /Janet

    SvaraRadera
  9. Grattis igen, så himla kul!

    Och jag kan intyga att jobbet ÄR asroligt, har ju varit programledare för morgonprogrammet i p4 jönköping en sommar. Det är mycket skoj.

    SvaraRadera