torsdagen den 26:e juli 2012

Sommarens bästa dag!

Struntade i flyttpackandet idag och drog till Lottas strandhus. Det gjorde jag rätt i.

Där fick jag träffa jetesmå kattongar...

...och sola och ta sommarens första dopp och bygga sandslott med lilla W...

Sen körde jag till fallskärmsklubben och gjorde två hopp med Nisse! På sista hoppet anordnades ölprecision...

Ölprecision: man landar så nära flaket med öl som möjligt och den som får kortast tid från landning till tom burk vinner. Jag landade närmast men kom näst sist = måste träna på att svepa öl.

Nu ska jag äta middag, dricka upp den här ölen och sen sova. Första liften lyfter klockan 09 imorgon. Gonatt folkens!

3 kommentarer:

  1. Menå sicken härlig dag!

    Och KATTUNGARNA (!!)

    SvaraRadera
  2. Nu måste du ju ha en kattonge i ditt lilla hus!

    SvaraRadera
  3. Sista bilden alltså. Så jäkla flott!

    SvaraRadera