måndag 23 juli 2012

Vem var det nu som sköt ihjäl massa folk med motiveringen "I hate mondays"?

Jag säger inte att jag är på samma massmördarnivå idag som personen i rubriken, inte alls. Men när måndagen startar med att man klockan 08:15 ligger i en tandläkarstol och tandläkaren ger en tre (!) bedövningssprutor för att sedan med skalpell (!!) karva bort en stor bit av ens tandkött (!!!), då kan veckan förhoppningsvis bara bli bättre sedan.

(Varning för äcklig fortsättning på inlägget, läs vidare på egen risk)

Är bedövad över fyra framtänder och upp i hela näsan, så det känns som att hela mittendelen av ansiktet är ett svart hål. Har fått ett tjusigt tuggummiliknande plåster över framtänderna och operationssåret, men det blöder ganska bra ändå och tydligen ska det fortsätta så hela dagen också, himla trevligt. Jag kommer skrämma slag på folk i parken om jag vågar mig ut.

Med vänlig hälsning,
Vampyrkäften

2 kommentarer:

  1. Aj! Nu känns det som om nån gör tusen nålar i min mun, bara efter att ha läst det där, så jag kan inte ens tänka mig hur obehaglig din upplevelse måste ha varit. Hoppas det läker bra!

    SvaraRadera
  2. Neej då,mig skrämde du inte i morse iallafall:D Fast det såg ut att vara jäkligt obehagligt. Hur var det sen när bedövningen släppte?

    Som tur är brukar ju sår etc läka jäkla snabbt i munnen så det håller vi tummarna för!!

    SvaraRadera