lördagen den 4:e augusti 2012

HURRA! CHEESES! osv

Nya favoritwebsidan!
Att vara någons fru hade en tävling häromveckan där man kunde vinna ost. Massor av ost. Ost för en hel tusenlapp närmare bestämt. Och jag tänkte som så att den där osten – den ska jag ha. Den är jag VÄRD. Efter den här riktigt pissiga sommaren förtjänar jag att sitta i min stuga i Åhus och trycka i mig ost som om livet hängde på det.

Och vet ni? JAG VANN! Kan ni förstå? Hösten är räddad, Majsan är satt på ostdiet! Som Katta Kvack skrev på Facebook, jag är allt en lyckans ost!

5 kommentarer:

  1. Grattis!! Fast varför är den här sommarn pissig?? Vad ha hänt?

    SvaraRadera
  2. Men vad var din slogan/önskning? Ostdiet är det nya svarta?

    SvaraRadera
  3. Bra vinst, en himla massa ost är aldrig fel! Grattis :)

    kram /iris

    SvaraRadera
  4. Men ÅH! Det där är typ min drömvinst, alla kategorier! GRATTIS!

    SvaraRadera