lördag 25 augusti 2012

I brist på bättre bloggidéer...

Jag gör som Terry och enkät-bloggar litegrann.

Vad har du på dig?

Zebratopp och Tobbes grönrutiga flanellpyjamasbrallor *modeguru*

Hur mår du?
Vaknar upp om morgnarna utan känslan av att vilja skjuta mig i huvudet. Och det är ju positivt.

Vad önskar du just nu?
En regnfri sensommar/höst, att Helena kommer förbi Skåne på väg hem till San Diego från Norrland, lugn i bröstet.

Vad har du ätit idag? 
Kaffe, juice, frallor till frukost och kaffe och kanelbullar till lunch. Ooops.

Vad ska du göra ikväll?
Gå på bio och äta snacks med Tobbe.

Vad ska du göra imorrn?
Träffa lite mer Malmöfolk och sen köra hem till Åhus på eftermiddagen.

Vem saknar du?

Herregud, vem saknar jag INTE? Mina föräldrar, mina bröder, Helena, Jessica, Cilla & Co, familjen Hessö, Kakan & Katta unt so weiter i all evinnerlighet.

Senaste köp?

Finkaffe på Lilla kafferosteriet.

Vad skrattade du senast åt?
Massa bloopers på YouTube i morse.

Vad grät du senast åt?
Ptja, jag var ju inte svintuff i tisdags och onsdags när jag hade gallstensanfall direkt.

Vem sov du senast med?
Tobbe.

Vad läser du just nu?
Inget, läste precis ut en Åke Edvardsson-deckare som jag redan glömt namnet på.

Senast sedda film?
Madagaskar 3 på bio förrförra veckan. Jag och Tobbe var de enda som inte hade barn med oss.

Vilken svordom använder du mest?
"Men kuken!" Eller "Men för i hel-ve-te!" Sjukt charmigt.

Vem var den senaste som ringde dig?
Tobbe.

Har du dejtat någon av en annan religion?

Undviker in i det längsta att dejta religiösa människor.

Senast 3 inkomna sms?

"Är det torrt ute? När är du hemma?"
"KOOOM"
"Javisst men skicka ett txt ifall vi skulle vara ute"


Vad stod de i ditt senaste skickade sms?

"MAV" (Köpte bussbiljett)

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

Jag gick snowboardgymnasium, så gissa!

Vilken är din favoritlukt?
Kaffe och kokos.

Vad är du rädd för?

Döden. Inte för att dö själv, men att det ska hända andra någonting. Känner dessutom bara en jävla massa daredevils, vilket inte gör saker lättare.

En person du tycker är snygg?

Kitty Jutbring.

Blir du lätt svartsjuk?

Bara när jag själv är i en svacka, då pågår det paranoida grejer i hövvet ska ni veta. Har dock varit i en svartsjukerelation en gång och vet att det sämsta man kan göra är att låta sin egen hjärna få ta för mycket plats i de skoven.

Din favoritkaraktär ur en serie?
 
ALLA i Californication. Längtar ihjäl mig efter säsong 6!

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?

Oj, den är jag alltid utloggad ifrån.

Vilket språk hade du velat lära dig?
Tyska, så jag kan prata med mina släktingar.

Vad för sorts killar faller du för?

Rolig, tålmodig, ambitiös och ej sjävcentrerad är väl fyra bra egenskaper.

Vart vill du åka just nu?
Barcelona, Berlin och Näsåker.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
En nakenkatt.

1 kommentar: