onsdagen den 5:e september 2012

Svar på tal. Och frågor.

Linnéa
Vad satsar du på för tid på iform-loppet? :)

Ja, det är väl som vanligt, "milen under timmen". Har ju dock aldrig hänt hittills men drömma går ju. Såg att Helena skrivit om skamgräns och drömgräns och jag tänker att skammen kanske ligger på 67 minuter eftersom jag sprang Malmömilen på det när jag hade en riktig jävla pissdag – och att drömmen ligger på under 60 eftersom jag faktiskt klarade Vårruset på under halvtimmen trots att jag var allergisk och inte kunde andas. Jag tror att med ordentlig uppladdning och rätt pepp den 23:e så borde jag kunna kapa 7 minuter på tio kilometer. Så ojämn är jag, haha!

Lina
Jag är fruktansvärt sugen en till tatuering, men jag har inte helt klart för mig vad eller hur. Så min fråga blir alltså om du har du några tips på bra bloggar/Tumblrs eller liknande som kan ge lite inspiration? 

Har du instagram? Kolla massa hashtags på temat tattoo så kommer du garanterat fastna hur länge som helst. Sedan så är ju gaddad.se ett bra forum där du kan söka efter kroppsdel/motiv osv, det finns massor faktiskt med tanke på att det är ett svenskt forum. Det tradiga med tatueringar är ju att det finns så ofantligt mycket fult som måste sållas bort innan man hittar guldkornen, men det är det lätt värt.

Ninni
Kommer nagellacksbloggen tillbaka? 

Åh gud, mitt dåliga samvete. Ja kanske. Jo, det gör den nog. Men jag måste hitta lackpeppen igen först. Eller så kör jag mer lack på den här bara. Vi får se. Men tack för att du gillar den!

Mamma
När kommer du och hälsar på??? 

Motfråga: När kommer NI och hälsar på? Alltså, jag vet inte. Nagellacksbloggar och familjebesök och fan och hans moster vad mycket man har som ligger och ger en dåligt samvete. Jul kanske? Om jag är ledig länge nog för att komma upp. Jag saknar er!

Pulber
Var det svårt att lämna Malmö? Hur mycket saknar du det? Hur länge har du planerat att stanna i Åhus (eller är det på obestämd framtid)? Hur ska Tobbe göra? Kram! 

Ja, det var skitsvårt. Och samtidigt fanns det noll tvekan, herregud, jag skulle ju få jobba på radio! Men jag saknar Malmö, jag saknar staden, jag saknar mina vänner, jag saknar Tobbe, jag saknar... ja, allt. Jag skrev lite om allting här om du missade det. Min programanställning tar slut i februari eller förlängs till max augusti 2014 så jag vet inte riktigt hur det blir framöver. Stugan jag bor i får jag i alla fall lov att hyra utan uppehåll i två år, och det är jätteskönt. Jag orkar inte tänka för mycket framåt, jag tar en dag i taget typ.

Colombialiv 
Jag undrar lite det Pulber undrar. Och när ska du läsa ur din gamla dagbok igen? Det är bland det bästa jag någonsin sett på hela internet.

Haha, jag kanske ska rota fram resten av dagböckerna nu när jag har ganska mycket fritid och spela in en egen liten film. Skäms ihjäl bara av tanken, men det var ju onekligen lyckat sist! Håll utkik!

1 kommentar:

  1. Är det för sent att ställa frågor? Jag undrar hur din drömsemester skulle se ut också vill jag gärna veta vad du har för pepptips. Du vet, när en känner sig så där riktigt miserabel och inte orkar nånting, hur gör du för att ta dig i kragen?

    SvaraRadera