onsdag 10 oktober 2012

Idag ba: *körde hoj* *frös ihjäl*

Två klada hestar.
Okej, jag veeeet att det inte är mc-säsong och jag veeet att det kanske inte är optimalt att ta en hojrunda på över två timmar när det är +9°C och lokala skurar, men det är ju så förbannat KUL! Och vet ni vad som mer är kul? INTERNET! För genom internet träffar man så jävla mycket gött folk, till exempel Patricia/Patsy/PAJ (kärt barn har många namn osv) som i dag tog med mig på en ordentlig runda runt Hässleholm OCH bjöd på kladdkaka som hennes kille bakat. Fast i omvänd ordning. 

De lokala skurarna kunde ju gärna hållit sig väck, jag var blöt ända in på underkläderna när jag parkerade hojen. Sen satt jag i bilen på vägen hem i blött underställ med full rumpvärme och hackade tänder ända till Rinkaby (och så här två timmar senare har jag fortfarande ett visst känselbortfall i fingrarna). Men det var det värt! Fast fan, jag kan inte riktigt gå med på att säsongen är typ slut och att jag måste vänta till våren innan jag får dra igång min mc-karriär.

Men skit i det, nu ska vi fokusera på det roliga: att jag älskar internet som ger mig nya vänner och att jag älskar fina höstrundor på hojen!

1 kommentar:

  1. Tack som bara den för igår!

    Alltså internet, denna fluga ;)

    SvaraRadera