tisdag 29 januari 2013

Men herregud Jan-Olov!

Minns ni när Aftonbladets Jan-Olov Andersson recenserade The Sounds-Majas trosor och jag svarade med en trosguide för nybörjare? Jag trodde att jag skulle ramla av stolen när jag läste hans senste verklighetsfrånvända uttalande "Hur mycket hjälp hon än har bakom kulisserna, kan det nog onekligen ge vissa koncentrationssvårigheter om hennes lilla dotter vaknar med fel humör".

Kan tänka mig att Mattias Günter inte tyckte att det var så kul att höra. "Mattias who?" undrar kanske någon nu. Svar: den lilla dotterns pappa, som i Aftonbladet - Årets dagstidning digitalt och Årets nyhetssajt - alltså pekas ut som oförmögen att ta hand om sin dotter ifall hon råkat vakna på fel sida spjälsängen.

Ett ord på vägen Jan-Olov:

5 kommentarer:

  1. Jag är dessutom helt säker på att hade Petra Mede tvivlat det minsta på att hon och dottern skulle klara av det hade hon aldrig tagit jobbet.

    SvaraRadera
  2. Just den Vännersekvensen så jag faktiskt igår. Håller med dig.

    SvaraRadera
  3. Jag tänkte exakt samma, himlade trekvart med ögonen och upptäckte detta: http://www.dn.se/blogg/melodifestivalen2013/2013/01/28/liten-lista-programledare-som-inte-far-fragor-om-sina-barn/.
    Sicket stolpskott.

    SvaraRadera
  4. Helt irrelevant och fruktansvärt dumt skrivet! Att han inte kommit längre!

    SvaraRadera
  5. Den där jan-Olov verkar vara en hyvens man!

    SvaraRadera