söndag 10 februari 2013

Diskar och dansar till den här snubben


Förband är ju sällan särskilt roliga men när vi var på Dropkick i Köpenhamn för nåra veckor sedan var den här snubben förband och det var fan delad förstaplats på de två spelningarna. Majsan proudly presents, Frank Turner. Mitt mission i livet är att ha samma känsla i kroppen som hans basist. Som tyvärr inte syns så mycket i just dessa klipp såg jag nu, men alla som sett dom spela fattar. Lite dåligt ljud på mittenvideon tyvärr, men ändå. Man får ju feeling när det är live. För mer sommarlängt, kolla in sista!
Kenneth kan även börja höra nu enligt mina gravidappar (!!!). Hoppas hen uppskattar sin mammas och pappas musiksmak!

2 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Jag känner bara att jag måste posta ett graviditetsråd nu. Ta det eller skit i det! Here goes:
    Jag led av svårt illamående under min graviditet, och det är inte bara lukter som kan få mig att känna så igen (grodan är nu snart 3 månader gammal). Smaken av mat jag åt mycket, och framför allt ljudet av musik jag lyssnade mycket på när det var som värst, framkallar fortfarance obehagskänslor. Så om du mår illa, överkonsumera inget du inte kan klara dig utan sen när kenneth har hittat ut :)

    Hejja hejja!
    /Cim

    SvaraRadera
  2. Åh, underbara Frank Turner! Upptäckte honom när han var förband till Social Distortion på Vega härmon året.
    Kombon Social+ Frank var oslagbar.
    Tack för bra start på måndagsmorgonen!
    Kram CC
    P.s. ang träning å preggo som du skrivit om tidigare. Jag red tom juni när jag väntade min "lille" punkare. (Han var beräknad till 2 okt, men kom tre veckor tidigt). Funkade fint att rida, förutom alla kiss-pauser ;-) D.s.

    SvaraRadera