söndag 3 februari 2013

Jag saknar hunden!

Gollig vovve, gollig bäbis!

Lämnade Alfie till sin husse i fredags, nu är det väldigt tomt här hemma. Spenderade helgen i Malmö, loppisrunda och examensfest igår, söndagshäng idag och trots noll alkohol (eh såklart) och åtta timmars sömn i natt så är jag så sliten att jag ville gå och lägga mig kl 17. Enligt min preggo-app ska jag nu i vecka 14 känna mig "peppier and a lot more human" och JA TACK! säger jag på det. Är trött på sengångarlivet nu.

Övrigt: har idag ätit pasta carbonara. Näringsinnehåll: 0, godhetsinnehåll, 100.
Varsågod för middagstips, nu ska jag övertala Tobbe om att jag borde få gå och sova klockan åtta, för att vakna som en more peppier human i morgon.

1 kommentar:

  1. Alltså, vill inte förstöra nåt för dig meeen jag är i v 17 och kroppen kräver fortfarande 12 timmars sömn per dygn...om jag tar det relativt lugnt på dagarna. Pigg? My ass. Får fan planera hela livet efter återhämtningsdagar. *butter* .... *och trött*

    SvaraRadera