måndag 25 februari 2013

Jag = världens smartaste tjej

Vad sägs om den här BRILJANTA idén som jag nyss kläckte? Vi tvättar nästan uteslutande mörk tvätt i 40 grader, vad sägs om att börja slänga all mörk 40-tvätt DIREKT I MASKINEN? Då behöver man inte stå och sortera äcklig (nåja) smutstvätt, och eventuellt får man tummen ur lite snabbare om det bara är att hälla i medel och trycka på start utan att sortera först. Och när man ska tvätta vitt så är det bara att ta hela högen från tvättkorgen och stoppa in. Lite som med en diskmaskin, man lägger ju inte all disk i diskhon tills man ledsnar på porslinsberget och fyller maskinen, nej, i med det skitiga DIREKT FRÅN BÖRJAN.

Orkar inte med min egen überintelligens alltså, bara en tidsfråga innan Nobelkommittén ringer nu.

4 kommentarer:

  1. Det var ju jag som kom på det först, jag sa det för några veckor sen och gjorde till och med gester där jag kastade in tvätten i maskinen... Men du bara ignorerade mig :(

    SvaraRadera
  2. Gravidsmart! Det nya svarta.

    /En annan preggo

    SvaraRadera
  3. Genialiskt! Synd att det inte funkar om man har tvättstuga..

    SvaraRadera