måndag 25 mars 2013

Bara fyra dagar kvar nu!

Har en dålig dag i dag, solsken och våfflor till trots. Lite sån där jävlig pms-feeling när man ba UUHHH DET ÄR SÅ SYND OM MIG SÅ JAG DÖÖÖÖÖR fast det inte är ett dugg synd om en, man är bara en bortskämd snorunge som borde ta sig i kragen och rycka upp sig.

Fick dock upp peppen nu på kvällskvisten, först hämtade Tobbe en kall öl och sen messade AK i Barcelona med besked om att det minsann är riktigt göttig vår där nu. Bland annat nämndes "jeansjacka", "bara t-shirt på lunchen" och "har börjat sova med öppet fönster".

Glad påsk till oss säger jag bara!

2 kommentarer:

  1. Jag känner att jag när jag valde destination Lund på påsken kanske inte gjorde mitt livs smartaste drag.

    SvaraRadera
  2. Haha, för att det skulle SNÖA eller? Världen är fan upp och ner nu för tiden! Häng på oss till Barca istället!

    SvaraRadera