fredag 15 mars 2013

HUVUDSTADEN HERE I COME!

Jag och Kenneth åker tåg! Eller ja, Kenta har inte så mycket val, han får bara haka på. Dagen till ära hyllar jag min lite bortglömda tagg #färgförfan genom att ha överstrykningspennerosa tröja och blå naglar. Allt som drar uppmärksamheten från ansiktet är bra, jag är så trött så jag ser ut som min mamma. Vilket i sig inte är dåligt, bara det att hon är 22 år äldre än mig och jag vill gärna se ut som min egen ålder minus minst fem. Eller tolv. Eller så.

Jag är i alla fall på väg till Stockholm för lite blandade aktiviteter, men huvudsyftet med resan är att svettas och träffa folk på Blogger Boot Camp imorgon, är sjukt peppad! Fick maila och be om både passbyte och höra om det kanske "gick att få goodiebagkläder i andra storlekar än de man angett i anmälan, ifall det skulle råka vara så att man hunnit bli på tjucken och ha avklarat en halv graviditet sedan man anmälde sig". Nemas problemas löd svaret, så förhoppningsvis får jag fatt i något som passar denna oformliga massa till kropp jag ligger inne med för tillfället. #fbbc13 är taggen om ni vill kolla hur vi har det på Instagram imorgon!

Bonusinfo: Först var det bara #fbbc men då fick vi samsas med First Bible Baptist Church:s bilder, vilket kändes lite märkligt när man scrollade.

Om två timmar är jag framme och då blir det DUMPLING MANIA med vettochvansinne-Nova och KattaKvack-/PreggoPreggo-Katta. Blogglivet alltså, gotta love it!

1 kommentar:

  1. Åh, vad är det för nagellack?! Älskar blåa lack. PS. Saknar din lackblogg...

    SvaraRadera